Quadriceps Exercises

Squat

Tartsd egyenesen a tested. Guggolj lassan lefele. Guggolj le teljesen a földig. A sarkaidnak teljesen a földön kell lennie.

Barbell Static Lunge

Ehhez a gyakorlathoz szükséged lesz egy kétkezes súlyzóra. A súlyzót helyezd a nyakad mögé majd tartsd is meg. Helyezd az egyik lábadat hátra, míg a másikat előre. Tartsd a tested egyenesen, mialatt a hátsó térded majdnem megérinti a talajt. Majd térj vissza a kezdő pozícióba.

Jumping Lunge

Ez a gyakorlat hasonló az utóbbi gyakorlathoz, azzal a különbséggel, hogy itt nem használsz súlyzót és amikor a térded érinti a talajt utána ugrasz egyet és most az előbb elöl lévő lábad hátul lesz és fordítva.

Burpees

Ereszkedj le fekvőtámasz pozícióba. Húzd a hasadhoz a térdeidet majd állj fel.

Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
Szerző
Címkék
Elfogadom

Az oldalon harmadik féltől származó cookie-kat (sütiket) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k alkalmazását. Több információ