Edzésterv

Első nap:Edzés

Ezen a napon a lábaidra koncentrálsz, fókuszálj a combjaidra és a lábszáradra. Egy kis bemelegítés után állíts össze gyakorlatokat. Minden gyakorlat között pihenj 1-2 percet.

Második nap:Kardió

Fuss 20 percen keresztül a futógépen. Melegíts be néhány nyújtással.

Harmadik nap:Edzés

A mai napon a tricepszre, a deltoidizmokra és a bicepszedre koncentrálsz. Mellette a hasizomra és a mellizmodra.

Negyedik nap:Kardió

Húsz percen keresztül tekerj a szobakerékpároddal.

Ötödik nap:Edzés

Ezen a napon a hátizmokra fókuszálj.

Hatodik és hetedik nap:Pihenőnap

Az izmok legjobba pihenés alatt fejlődnek. Aludj legfeljebb nyolc órát. Ez nem jelenti azt, hogy ne edzhetsz. Nyújthatsz vagy jógázhatsz is.

Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
Szerző
Címkék
Elfogadom

Az oldalon harmadik féltől származó cookie-kat (sütiket) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k alkalmazását. Több információ